Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Archivos de Ciencias de la Educación
FaHCE Journals
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Historia de la revista
Contact
Search
Home
Archives
Vol. 12 No. 14 (2018)
December 2018 - May 2019
Published:
2018-12-28
Editorial
Editorial
Martín R. Legarralde
e047
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Dossier
A 100 años de la Reforma Universitaria de Córdoba
Claudio Suasnábar
e048
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
University and Class Struggle. Workers and students confluence in 1918 reformist Córdoba
Eduardo Díaz de Guijarro
e049
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
ENLACES, CRES and Regionness: some approaches on the integration of Higher Education fields in Latin America and the Caribbean
Mário Luiz Neves de Azevedo
e050
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Reform, peronism and workers university: a comparative analysis around two university models
Álvaro Sebastián Koc Muñoz
e051
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Artículos
Universities of the conurbano bonaerense: influences and context
Analía Otero, Agustina Corica, Jimena Merbilhaá
e052
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Manual of educational zonceras: Narodowski and a Jauretchian perspective on education
Mariana Chendo
e053
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Towards a pedagogy of socially relevant sexuality. Mapping on discrimination and pedagogical orientations to educate on gender diversity
Santiago Zemaitis, Constanza Pedersoli
e054
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Reseñas
Iglesias, María Asunción (2017). “Plan Rothe: La consolidación del ciclo básico para la escuela media argentina a través de los discursos e historias profesionales de la burocracia educativa (1941 – 1946)”. Tesis de Maestría en Educación. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. UNLP.
Mauro Sebastián De Marzo
e055
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Jornada “Enseñar matemáticas en aulas que incluyen alumnos con y sin discapacidad”. 24 de Noviembre de 2018. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Universidad Nacional de La Plata
Lucia Dibene, Luciana Falco
e056
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))