Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Archivos de Ciencias de la Educación
FaHCE Journals
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Historia de la revista
Contact
Search
Home
Archives
Vol. 13 No. 16 (2019)
Published:
2020-05-29
Editorial
Editorial
Martín R. Legarralde
e064
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Dossier: A 50 años de Pedagogía del Oprimido: lecturas en torno al legado de Paulo Freire
Introducción al dossier: A 50 años de Pedagogía del Oprimido: lecturas en torno al legado de Paulo Freire
Federico Brugaletta
e065
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Pedagogy of the opressed: a book 50 years old in evolution
José Eustáquio Romão, Natatcha Priscilla Romão
e066
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
The idea of revolution in Pedagogy of Oppressed
Inés Fernández Mouján
e067
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Paulo Freire and Equality
Walter Omar Kohan
e068
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Freire in Finland: trajectories of Paulo Freire’s presence in the global North
Juha Suoranta, Tuukka Tomperi
e069
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Introducción a la conferencia de Adriana Puiggrós
Mónica Fernández Pais
e070
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
El pensamiento de Paulo Freire en tiempo presente. Conferencia de inauguración de la Cátedra Libre Paulo Freire de la UNLP, 23 de mayo de 2019, FaHCE, Ensenada
Adriana Puiggrós
e071
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Artículos
About laziness and scholè. Ethical, political, educational meditations
Facundo Giuliano, Carlos Skliar
e072
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Teaching of reading comprehension through an action research exercise
Consuelo Nieto, Juan David Enciso Congote, Franklin Roa, Yolanda Rubiano
e073
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
In the midst of signaled paths and closed roads: the transition between high school and university from the university first year teachers’ view
María Paula Pierella
e074
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Entrevista
Derivas filosóficas de la educación. Un encuentro con Jorge Larrosa
Facundo Giuliano, Martín Medina, Pablo Cosentino, Camila Downar
e075
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Reseñas
Garriga, María Cristina y Pappier, Viviana (Coord.) (2018) Enseñanza del pasado reciente. Experiencias pedagógicas en la Escuela graduada Joaquín V. González. EDULP
María Gabriela Basterrechea, Julieta Sahade
e076
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Redondo, Patricia Raquel (2019). La escuela con los pies en el aire: hacer escuela, entre la desigualdad y la emancipación. Núcleo de Estudos de Filosofias e Infãncias (NEFI) de la Universidad Federal de Río de Janeiro
Marilina Peralta
e077
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))