Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Archivos de Ciencias de la Educación
FaHCE Journals
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Historia de la revista
Contact
Search
Home
Archives
Vol. 15 No. 19 / 20 (2021)
Junio 2021 - mayo 2022
Published:
2022-05-20
Artículos
School narratives and historical awareness
Virginia Cuesta, María Cristina Garriga, Viviana Pappier, Cecilia Elizabet Linare
e094
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
The policies of teacher training in exercise during the Connect Equality Program (2010-2015)
Braian Marchetti, Sonia Bazán
e095
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Those excluded from pre-university secondary education in Bahía Blanca
Mariano Anderete Schwal
e096
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
The admission of students with special needs to university
Anahí Almán, Felipe Ferreira, Nicolás Sebastián López
e097
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Adaptation processes of migrant university students during the pandemic
Sandra María Gómez, Claudia Pereyra, Leonor Tulián, Liliana Rian
e098
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Reseñas
Workshop “Educación secundaria, desigualdad, pandemia y horizontes pospandemia”. Instituto de Investigaciones en Humanidades y Ciencias Sociales, FaHCE-UNLP
Jessica Miño Chiappino
e099
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Sardi, Valeria y Tosi, Carolina. (2021). Lenguaje inclusivo y ESI en las aulas. Propuestas teórico-prácticas para un debate en curso. Buenos Aires: Paidós. 248 páginas, ISBN: 978-950-12-9904-5
Camila Victoria Sánchez
e100
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))