Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Archivos de Ciencias de la Educación
FaHCE Journals
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Historia de la revista
Contact
Search
Home
Archives
Vol. 18 No. 26 (2024)
Published:
2024-12-01
Artículos
Education and Human Rights: between assumptions and demands. Contributions of a critical, intercultural and situated philosophical perspective for teaching
Julieta Elizabeth Santos
e146
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
The auto-biographical narrative in an aesthetic-immersion key: three stories for a de-composition
Federico Ayciriet, Luis Porta
e147
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
“Back to the classroom" and the role of the school context in teachers' perspectives on health protocols by COVID19
Valeria Dabenigno, Analía Inés Meo, Emilia Di Piero, Jessica Miño Chiappino, Cristina Pereyra
e148
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Restarting school to overcome fears. School stories of high school students in Cuenca, Ecuador
Nancy Arpi–Becerra, Claudia Broitman
e149
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Entrevista
Entrevista a Agustín Escolano Benito
Mónica Fernández Pais
e150
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Reseñas
VII Jornadas de Estudios de Género y Feminismos y V Congreso Internacional de Identidades. “Desafíos feministas: logros, confines y estrategias”
Martina Bianco, Lola María Escudero
e151
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Acosta, Felicitas María. La matriz de la escuela secundaria en la Argentina: análisis histórico comparado entre el siglo XIX y el siglo XX. Ciudad Autónoma de Buenos Aires: Teseopress. 2023, 286 páginas, ISBN 978-631-00-1456-2
Anaclara Burgos García
e152
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
II Workshop “Educación secundaria, desigualdad, pandemia y pospandemia”. Instituto de Investigaciones en Humanidades y Ciencias Sociales FaHCE-UNLP
Juan Tomás Belloso González
e153
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Arcaría, Natalia Cecilia. Propuesta didáctica para el abordaje de la Naturaleza de la Ciencia en la formación inicial de futuros docentes de Ciencias Biológicas, Química y Física (Trabajo Final Integrador). Especialización en Educación en Ciencias Exactas y Naturales, Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación, Universidad Nacional de La Plata , La Plata, Argentina. 2023, 74 páginas
Natalia Cecilia Arcaría
e154
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))